الاثنين، 25 يونيو 2018

المهم حبك عايش في قلبي للشاعر / جابر عبد القادر



«المهم حبك عايش في قلبي»
«بقلم جابرعبدالقادر»
«فراق الحياه»
==================================
انا اليوم تعبان اوي لا افكر في تعبي لكن افكر في قلبي علشان كنت افتكر في ناس في قلوبهم رحمه وحب ولكن اليوم عرفت باني كنت مخدوع في كل 
==================================
القلوب التي كانت معايه كويسه لكن علشان مصلحتهم معايه بعد لمه راح مني كل شيئ معاده حاجه واحد هو حبي واليوم عرفت باني انا الوحيد
==================================
اتالم واتعذب علشان عرفت باني عندي القلب لكن
سئلت الطبيب عن وجع قلبي قال حبك لكل فتاه جميله قلت له اه من جمال الفتاه ومن عيونهم ولا
=================================
جمال قوامه اه منك يا قلبي رغم الوجع مفيش
فايده فيك تتكلم عن حبك وعن جمال الفتاه ولكن
اليوم لا اسلم للوجع ارجع واعيش علشان العمر ليس
==================================
بيدي ولكن بيد الله واروح الي حبيبتي التي كانت معايه رغم عرفه باني لا اقدر احبها علشان وجع قلبي اليوم حبي وباقي من عمري الي حبيبتي واعيش معه
==================================
باقي من عمري علشان حبها هو سبب وجع قلبي علشان لم اعرف غيرها رغم كانت بعيده وكنت افكر فيها ليل ونهار اليوم وصلت الي قلبي اروح واعيش
=================================
اجمل لحظات عمري الذي لا اعلمه هل هو لحظه ولا شهر ولا سنه ولكن اعيش معه وتعيش معي باقي
من عمري وانا في حضنها وحبها يكون في حياتي
==================================
وروحي حبيبتي تعالي علشان استمر واعيش في قلبك الجميل بحبك اكتر من الهواء واحبك اكتر من
الروح التي تكون معاكي حبيبك•
==================================
«جابرعبدالقادر»
»«»«»«»«»««»«^«»«»«^«^«»«»«»»^»^«»«»«»«»

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

قلبي يحادثني قلم الاديبة الشاعرة/ ايمان زقزوق

  قلبي يحادثني قلبي يحادثني بأشياء وما غبت عني إلا لأسباب قد شغلتك عني أوصفها فتغزلت في جمالها ألا تعلم أني شاعرة ولحروف الكلام مترجمه ليس...