الأحد، 6 مايو 2018

أنت أمير حبي بقلم الشاعر / جابر عبد القادر

«انت أمير حبي»
==================================
انا اسف يا اميرتي حين امشي لا ارجع تاني 
لوتكوني كل شيئ علشان انا لا انظر الي الماضي
ولا الي الخلف انتي كنتي كل حاجه في حياتي
لكن حين تقولي لي انابحبك علشان انتي اميره
==================================
لا اسف الحب عندي ليس متربط بمين لو بحب
انسانه تبيع اي شيئ علشان الحب ليس مع قلب اميره ولا غفيره انتهي الحب بيني وبينك معلش
يا اميره ابقي هنا لو في حد يحبك زي حبي كلميني باي باي يا اجمل حب كان في حياتي
=================================
حبيبي تعالي انا اسفه لا اقصد انا اموت من غيرك
لا اقدر اعيش بدونك حبيبي كنت بهزر معاك انت اميري انا خادمه ليك حبيب قلبي وروحي لا تبعد عني انت الحياه والحب في حياتي انت هنا معايه
==================================
اكون في امان ارجوك ارجع لي انا بحبك انت ليس. علشان قصري ولا علشان اميره قلبي يقف بدونك
انت حبي الاول والاخير ليس قبلك ولا بعدك حب تاني اموت من غيرك تعالي لا اعيش من غيرك انا اسفه بحبك بحبك يا حبيبي
==================================
«بقلم جابر عبدالقادر»

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

قلبي يحادثني قلم الاديبة الشاعرة/ ايمان زقزوق

  قلبي يحادثني قلبي يحادثني بأشياء وما غبت عني إلا لأسباب قد شغلتك عني أوصفها فتغزلت في جمالها ألا تعلم أني شاعرة ولحروف الكلام مترجمه ليس...